Počítání soba Boba : cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 3 do 5 let. 1. díl /
Určena k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky. Při práci se budují základní matematické pojmy (všechny, některé, málo, hodně, apod.). Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
V Brně :
Edika,
2022
|
Vydání: | 4. vydání |
Edice: | Dětská naučná edice (Edika). Předškoláci
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02357nam a2200517 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw21524396 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20221027171915.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 220831s2022 xr a|||a||||||000 0 cze|| | ||
020 | |a 9788026617556 |q (Brožováno) | ||
040 | |a ABA012 |e rda | ||
044 | |c česká republika | ||
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |9 22 | |
072 | 7 | |a 0/9-053.2 |x Literatura pro děti a mládež (naučná) |9 26 | |
080 | |a 372.47 |2 MRF | ||
080 | |a (0.053.2) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Bednářová, Jiřina, |d 1963- |7 mzk2004248919 | |
245 | 1 | 0 | |a Počítání soba Boba : |b cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 3 do 5 let. |n 1. díl / |c Jiřina Bednářová ; ilustrace: Richard Šmarda |
246 | 3 | |a Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 3 do 5 let | |
250 | |a 4. vydání | ||
264 | 1 | |a V Brně : |b Edika, |c 2022 | |
300 | |a 64 stran : |b barevné ilustrace ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Dětská naučná edice. Předškoláci | |
500 | |a V 1. dílu je chybné označení vydání, správně má být: 5. vydání | ||
520 | |a Určena k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky. Při práci se budují základní matematické pojmy (všechny, některé, málo, hodně, apod.). Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru. | ||
650 | 7 | |a počítání |7 ph124522 | |
650 | 7 | |a matematika |7 ph117231 | |
650 | 7 | |a logické myšlení |7 ph122427 | |
650 | 7 | |a prostorové vnímání |7 ph205122 | |
650 | 4 | |a rozvoj | |
650 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 | |
655 | 7 | |a příběhy |7 fd133204 | |
655 | 7 | |a pracovní sešity |7 fd133116 | |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 | |
655 | 7 | |a publikace pro děti |7 fd133156 | |
700 | 1 | |a Šmarda, Richard, |d 1950- |7 xx0004703 | |
830 | 0 | |a Dětská naučná edice (Edika). |p Předškoláci | |
910 | |b III 40998V1 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
999 | |c 3554 |d 3554 | ||
993 | |0 0 |1 462410000522 |4 0 |7 0 |9 3341 |b 0 |c 5918 |d 2022-10-27 |e 0 |f DOSP |h 140.00 |l DOSP |r 2022-10-27 |t 5 |w 2022-10-27 |y KN |