Typologie osobnosti u dětí : využití ve výchově a vzdělávání /
Seznámení s typologií osobnosti MBTI, jejím využití při výchově a vzdělávání dětí, správné komunikaci s dětmi.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2010
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02988nam a2200745 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20091964623 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20230509104201.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100422s2010 xr e f 000 0 cze | ||
020 | |a 9788073675875 |q (brož.) | ||
040 | |a ABA001 |e RDA | ||
044 | |c česká republika | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |9 22 | |
080 | |a 316.346.32-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 159.923 |2 MRF | ||
080 | |a 37.0 |2 MRF | ||
080 | |a 37.015.3 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Miková, Šárka |7 xx0078422 | |
245 | 1 | 0 | |a Typologie osobnosti u dětí : |b využití ve výchově a vzdělávání / |c Šárka Miková, Jiřina Stang |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2010 | ||
264 | |a Praha |b Portál |c 2010 | ||
300 | |a 220 s. ; |c 23 cm | ||
336 | |2 rdacontent |a text |b txt | ||
337 | |2 rdamedia |a bez média |b n | ||
338 | |2 rdacarrier |a svazek |b nc | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a Seznámení s typologií osobnosti MBTI, jejím využití při výchově a vzdělávání dětí, správné komunikaci s dětmi. | |
520 | 2 | |a Typologie MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) vychází z Jungovy teorie typů, kterou v 50. letech 20. století upravily Isabel Briggs Myersová a její matka Katharine Cook Briggsová pro diagnostikování typů osobnosti v běžné praxi. MBTI se dá úspěšně využívat při výchově a vzdělávání dětí ve škole i v rodině. Její znalost usnadní řešení problémového chování dětí, umožní správnou komunikaci mezi dítětem a rodičem či žákem a pedagogem, podporuje vzájemnou spolupráci. Dvojice dětských psycholožek s praxí v pedagogicko-psychologickém a školně-psychologickém poradenství seznamuje s MBTI, jejími jednotlivými aspekty, které následně jsou v knize ilustrovány kazuistikami dětí. Kniha je primárně určena pro pedagogy a pracovníky s dětmi. | |
650 | 0 | 7 | |a děti |7 ph114392 |
650 | 0 | 7 | |a typologie osobnosti |7 ph116512 |
650 | 0 | 7 | |a výchova a vzdělávání |7 ph127419 |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická psychologie |7 ph124012 |
650 | 0 | 9 | |a children |
650 | 0 | 9 | |a typology (psychology) |
650 | 0 | 9 | |a education |
650 | 0 | 9 | |a educational psychology |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 | |
655 | 9 | |a handbooks and manuals | |
700 | 1 | |a Stang, Jiřina |7 xx0078423 | |
910 | |b K 85908 | ||
910 | |b L 15719 | ||
910 | |b 2-1244.038 | ||
910 | |b N55203 | ||
910 | |b A0-15560 | ||
910 | |b A 9188-V1 | ||
910 | |b N 37 | ||
910 | |b J 284640 |b J 284640 a | ||
910 | |b N/37Miková | ||
910 | |b A 196260 | ||
910 | |b A 65916 | ||
910 | |b 1-224.745 | ||
910 | |b G 332.710 | ||
910 | |b B77876 | ||
910 | |b 78973 | ||
910 | |b 234.760 | ||
910 | |b 31B38922 | ||
910 | |b PEDKNM4890 | ||
910 | |b 37 MIK | ||
910 | |b N216759 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
999 | |c 3830 |d 3830 | ||
993 | |0 0 |1 462410000676 |4 0 |7 0 |9 3615 |b 0 |c 6052 |d 2023-05-09 |e 0 |f DOSP |l DOSP |r 2023-05-09 |t 5 |w 2023-05-09 |y KN |