Marketing služeb : efektivně a moderně /

Manažerská příručka shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a hodnocení vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Vaštíková vysvětluje celý průběh strategického mark...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Vaštíková, Miroslava (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Grada, 2014
Vydání:2., aktualizované a rozšířené vydání
Edice:Manažer
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Popis
Shrnutí:Manažerská příručka shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a hodnocení vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Vaštíková vysvětluje celý průběh strategického marketingového plánování i použití jednotlivých nástrojů služeb. Pozornost je věnována rovněž rostoucímu významu kvality služeb jako významnému činiteli konkurenceschopnosti organizace. Publikace má napomoci efektivnímu uspokojování přání a potřeb zákazníka.
Popis jednotky:Anglické resumé
Fyzický popis:268 s. : il.
Bibliografie:Obsahuje bibliografii
ISBN:9788024750378