Marketing služeb : efektivně a moderně /
Manažerská příručka shrnuje základní informace o nabídce konkurenceschopného sortimentu služeb ve firemní praxi. Objasnění základních pojmů a vztahů, souvisejících se službami a hodnocení vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Vaštíková vysvětluje celý průběh strategického mark...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Vaštíková, Miroslava (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2014
|
Vydání: | 2., aktualizované a rozšířené vydání |
Edice: | Manažer
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Jak si dělat chytré poznámky : čtěte, pište a přemýšlejte s pomocí legendární metody zettelkasten /
Autor: Ahrens, Sönke, 1975-
Vydáno: (2021) -
Metoda Bullet Journal : zhodnoťte včerejšek, uspořádejte si dnešek a naplánujte zítřek /
Autor: Carroll, Ryder
Vydáno: (2019) -
Pořiďte si druhý mozek : uspořádejte si digitální život a uvolněte místo pro svůj tvůrčí potenciál /
Autor: Forte, Tiago, 1985-
Vydáno: (2023) -
Konec prokrastinace /
Autor: Ludwig, Petr
Vydáno: (2019) -
Důstojník a špeh
Autor: 1957-
Vydáno: (2016)